GOD JUL :D

God jul alla :D här är en liten julstämning tack vare vincent har kryper runt med sin tomtedräckt och vill öppna paketen :D..
Han har öpnnat 3idag :D. Han fik en pyamas i s 80 :D. och sockar :D. som han kan ha nu och sen av johans moster och mormor :D och av mig och johan fick han en leksak han kan ha på vagnen =). ser ut som en larv som blinkar och ha sig den tycker han om :D..

Vincent har vaknat varje timme inatt =/ så är rätt så seg. menmne

Snart kommer min syster så ska vi sätta ihop tv bänken vi fick igår :D
Sen hem till henne för lämna julklappar sen så hem till min moster =)
Och sen till min faster där vi ska äta och så :D

Skriver ikväll :D
Ha en god jul synd att dt nt var snö men man kan väl inte få allt?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0