bra och dålignatt

Vincent vaknade en gång inatt :D han hade en mardröm hördes så på skriket iallfall.. så dt var bra
men dt dåliga var att jag är mega förkyld, hostig så när jag låg ner kunde jag nt andas =/..
Jag och vincent gick upp vid 8 så fick sova lite.
Hade fått samtal av babyproffsen att vagnen är lagad :D.. äntligen... Nu ska vi bara hämta vagnen hos miin faster och sen till halmstad och hämta den ska fråga pappa om han kan köra..
Vi ska nog även titta efter någon bilstol till vincent efter som den han har hemma hos johan är förliten..
Nu ska vi äta frukost undra vad man ska ha..
Just dt vincent stod nyss utan att hålla i sig rätt så länge typ 20sek så snart börjar han nog gå :D Han hoppar över att krypa haha (han ålar nu)



Kommentarer
Postat av: Emma

aw, vad gulligt att han snart går :D

2008-12-30 @ 12:29:12
Postat av: naddie.

oh vad skoj :D längtar tills jag stolt kan berätta att min bebbe snart vill ta sina första steg!

2008-12-30 @ 15:23:32
URL: http://naddiegoespublic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0